Facebook Arkadaş / Abone Kasma Uygulaması [Güncel]

urlArkadaşlar bu hile arkadaş ve abone kasma hilesidir. vericeğim sitede ben sadece abone kasmayı biliyorum. Başka hilelerde var ama onlar işinize yaramaz. Eğer arkadaş sınırını aştıysanız. Size gelen arkadaslar abone olarak gözükecektir. Eğer arkadaş listeniz az ise arkadaş olarak eklemiş olucaksınız. 2 gün içinde rahat 10.000 Abone geliyor. Bizzat kendim denedim oldu. Eğer ilk defa deniyorsanız şanslısınız demektir.


http://aing-creations-ver3.blogspot.com/

Site Yukarıda belirttim. Eğer yapamayan olursa yorum yapsınlar. yardımcı olucam.

Facebook Arkadaş / Abone Kasma Uygulaması [Güncel]” üzerine 3 yorum

Bir Cevap Yazın

